На своєму засіданні український уряд схвалив проєкт закону “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо наближення законодавства України до законодавства Європейського Союзу в частині акцизного податку”.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє Міністерство фінансів України, перегляд акцизів на пальне обумовлено необхідністю наближення національного законодавства до законодавства Європейського Союзу, що є наразі актуальним з огляду на отримання Україною статусу країни-кандидата на членство у ЄС.
Приведення розмірів ставок акцизного податку на пальне до мінімальних рівнів таких ставок, встановлених в ЄС, відбуватиметься поступово, протягом 4 років. Законопроєктом встановлюється графік щорічного збільшення таких ставок з 01.07.2024 по 31.12.2027 включно.
Впровадження положень законопроєкту дасть змогу забезпечити додаткові надходження до держбюджету в другому півріччі 2024 року:
- від операцій з реалізації пального – на 1,6 млрд гривень у середньому за місяць. З них 1,3 млрд гривень від акцизного податку та 292 млн гривень від податку на додану вартість;
- від операцій з реалізації проміжних продуктів – на 4,5 млн гривень на місяць від акцизного податку (розрахунок зроблено з урахуванням обсягів реалізації, передбачених у Державному бюджеті України на 2024 рік).
Українцям можуть повернути нульове розмитнення авто. Але не всім
Брехня та економія: проведено великий тест щодо реальних витрат пального 13 автівок
Реальна економія: названо ТОП-10 автомобілів із витратою палива 5 л/100 км
Не зрозуміло, чому треба починати з акцизів на пальне, а не з зарплатні, пенсій, стипендій і так далі.