Якщо ви раптом вирішите порахувати усі зовнішні зміни Mazda CX-5, то зможете зробити це доволі швидко. Але є ще декілька деталей, які варто знати.
Зміни у дизайні кузова, як завжди, мінімальні: Mazda вже привчила нас до того, що ангели ховаються у деталях. Передній бампер відтепер майже цілком фарбований у колір кузова. Трошки інакше оформлена радіаторна решітка – помітно, що дизайнери у черговий раз змінили хромоване обрамлення, і знову вийшло вдало. Начебто інші фари, що засяяли новими смужками денних вогнів, оновлені ліхтарі. А ще CX-5 отримала нові диски. Но це, мабуть, і все.
У салоні, як і раніше, панує її Величність Якість – Mazda не перейняла у деяких брендів погану звичку економити на оздобленні. Матеріали такі ж приємні на погляд та на дотик, як ми звикли, та й зібрано усе надійно – класичні козирі марки залишаються з нами.
З першого погляду в інтер’єрі складно помітити зміни, але ми покажемо, куди дивитись. У нижній частині консолі з’явилася бездротова зарядка для смартфона. А зліва від руків’я АКПП – кнопка із написом Mi-Drive, що керує відповідною системою. Хоча на вигляд це майже та ж сама кнопка, на якій раніше писали Sport. Як пам’ятаєте, перед тим у цього кросовера було лише два їздових режими: Sport та, власне, «не Sport», бо останній навіть не мав власної назви. Відтепер має, і вона доволі логічна: Normal.
Є також зовсім новий режим Off-Road, і спочатку його поява здається дивною, бо чим красивішою стає CX-5, тем менше уявляєш її у багнюці. Втім, життя не завжди відповідає нашій уяві, то ж якщо раптом таки доведеться з’їхати з асфальту, цей режим допоможе не дуже досвідченому штурмовику бездоріжжя не зануритися у багнюку або пісок настільки глибоко, щоб потім довелося витягати. Але лише допоможе, бо, звісно ж, воля водія – непереборна сила.
Поряд із цими невеличкими, хоча й доволі цікавими змінами не менш важливими є речі, які у Mazda CX-5 не змінилися. Перш за все, тут таке ж симпатичне та зручне кермо, що його оздоблено шкірою. А ще у випадку цього кросовера фраза «тут вже знайомі мотори та коробка» виглядає справжнісіньким компліментом. Так, ми давно та добре знаємо бензинові двигуни об’ємом 2,0 л (150 к.с.) та 2,5 л (194 к.с.), а також 6-ступеневу АКП. Але ж роки лише відточили надійність цих агрегатів та загартували гармонію між ними.
Цікавий нюанс: двигуни відтепер відповідають стандарту Євро-5 замість Євро-6. І це, звісно ж, добра новина саме для наших часів, оскільки покладатися на безумовну якість пального у складному сьогоденні доволі важко. Щодо паливного апетиту, то кросоверу із 2,5-літровим двигуном зазвичай вистачає 9-10 літрів у місті, та 6-7 літрів – за ним. А розганяється до сотні така Mazda CX-5, нагадаємо, за 9 секунд.
Щодо приводу, то вибір між повним та переднім все ще доступний для CX-5 з мотором 2,0 л, тоді як у 2,5-литрових СХ-5 вибір вже зроблено за вас, та він, звісно ж, найкращий: тільки 4WD.
Хтось ще пам’ятає про систему G-Vectoring Control, що вона керує розподілом обертального моменту по колесах? Ця система живе та еволюціонує, бо має ще більш досконалу версію із приставкою «+».
Взагалі, керувати цим кросовером – справжнє задоволення. Швидкі реакції на педаль газу, комфортна підвіска, безпечна поведінка у поворотах – золоті стандарти, які вже давно зробили СХ-5 одним з найпопулярніших кросоверів свого сегмента.
Ціни стартують від 1 193 600 грн за комплектацію Touring. Хоча той, хто звик отримувати від життя все, неодмінно зверне увагу на топову комплектацію Тор, яка зараз пропонується по акційній ціні 1 473 200 грн. Знижка суттєва, бо стандартний прайс на цю комплектацію становить 1 689 000 грн. Хто бажає, саме час приймати рішення, бо кількість акційних авто обмежена.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Незвична новітність, звичайна надійність: тест-драйв нового Suzuki S-Cross
Майже електрокар: тест-драйв незвичайного Nissan Qashqai E-Power
Великий та могутній: ділимося враженнями від нового Nissan X-Trail