У спекотну погоду ймовірність відмови гальмівної системи різко зростає, особливо при перегріві на затяжних спусках.
Що ж потрібно робити у разі виникнення такої непередбаченої та небезпечної ситуації?
1. Не панікувати. Увімкніть аварійну сигналізацію та уникайте різких маневрів. Не можна глушити двигун! Це блокує багато ключових систем автомобіля, у тому числі підсилювач керма – машина стане некерованою.
2. Кілька разів продавіть гальмо педаль. Сучасні системи – двоконтурні, є ймовірність, що хоча б один із них справний.
3. Гальмуйте двигун, поступово знижуючи передачі одну за одною. При цьому педаль зчеплення повинна бути вичавлена мінімальний час, щоб не втрачався зв’язок двигуна з коробкою. Що стосується «автоматом» для цього потрібно перейти в ручний режим. Якщо АКПП такого режиму не має – просто прибрати ногу з педалі газу і машина почне потихеньку втрачати швидкість.
4. Використання стоянкового гальма вимагає деякої навички – навіть на невеликій швидкості задні колеса можуть заблокуватися і машину розверне. заблокуєте задні колеса та втратите контроль над машиною. Робіть все плавно.
5. Якщо зниження швидкості виявилося недостатнім для зупинки, спробуйте «притертися» до бордюру, а в зимовий час – до кучугури на узбіччі.
І кілька слів про профілактику. Слідкуйте за станом гальмівної системи, навіть якщо ви обслуговуєтесь в офіційного дилера. Перед початком активного руху перевіряйте ефективність гальм на невеликій швидкості.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Простий лайфхак: паркування впритул без парктроніка та камери