Уживаний Mitsubishi ASX: чим потішить і чим засмутить?

0
253
Mitsubishi ASX
-->

У японського компактного кросовера Mitsubishi ASX (2010-2020) чимало привабливих рис, але є і дуже спірні особливості.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

ASX надходив до нас з Японії, в період 2012–2015 шли також автомобілі американського складання (визначаються за VIN). Уніфікований зі «старшим» Аутлендером по шасі та іншим вузлам. Модель пережила три ґрунтовні рестайлінги. Зі значних технічних змін – модернізували підвіску, а в 2014-му змінилося покоління варіаторів.

Hyundai Accent

Гідний дорожній просвіт 190-195 мм, відмінна геометрія. ֍ Спритні та економічні мотори. ֍ Високий рівень безпеки.

Hyundai AccentСкрипучий салон із жорстким пластиком. ֍ Підвіска не дуже підходить для динамічної їзди. У гамі трансмісій немає класичного автомата. ֍ Повний привід не підходить для серйозного бездоріжжя.

Hyundai Accent

Офіційно поставлялися тільки бензинові атмосферники, всі з довговічним ланцюговим приводом ГРМ (понад 200?000 км), але без гідрокомпенсаторів.

Двигун 1.6 (4A92, 117л.с.) – не кращий в лінійці Mitsubishi. У віці схильний одночасно до масложора і маслоголодування (читай, залягання кілець). На погане паливо реагує сильною детонацією, А‑92 не приймає. Ресурс близько 250?000 км.

Мотори 1.8 і 2.0 (4В10 і 4В11, 140 і 150 к.с.) – дитини альянсу з GM і Hyundai/Kia, розрізняються поршневою групою і навісним обладнанням. “Дев’яносто другий” бензин переносять нормально. На відміну від «корейських аналогів», не страждають задирами, і маслонасос у них більш надійний.

Дволітровий мотор – лідер багатьох рейтингів надійності. Іноді прогорають кільця ущільнювачів між колектором і нейтралізатором, потіють сальники колінвала, трапляються відмови системи запалення. Але в цілому прекрасні довгограючі мотори. Обидва живуть понад 350?000 км (4В11 – до півмільйона), небезпечних хвороб не мають.

Mitsubishi ASX
ASX із новим «обличчям».

Hyundai Accent

У механічної коробки знос проявляється в утрудненому включенні першої-другої передач після 150 000 км, серйозних нарікань до неї немає.

Варіатори Jatco JF011E (до 2014 року) і JF016E (після 2014-го) знайомі за багатьма моделями різних марок. З ними все буде добре і свої 200 тисяч вони відбігають тільки, якщо всі попередні власники їздили спокійно і змінювали масло не рідше, ніж кожні 50000 км. Виявити «стилі» колишніх господарів неможливо, тому купівля варіаторів із пробігом 100–150 тисяч – відомий ризик і потребує діагностики.

Більш сучасний при цьому не означає більш надійний: JF016E витканий з компромісів – при поліпшенні динаміки підвищили економічність, заодно спростивши конструкцію. Пожертвували ресурсом, а гідроблок став майже неремонтопридатним. Основні проблеми пов’язані з швидким зносом компонентів – масляного насоса, клапана регулювання тиску, підшипників валів.

Муфта повного приводу не любить як-небудь довго працювати з пробуксовками (перегрівається), але надійна. Клопіт частіше доставляють опора карданного валу і пітніючий задній редуктор.

Hyundai AccentУ машин американського складання чимало дрібних косяків: ламкі приводи генератора та двірників, пузириться пластик «торпедо», відвалюються ущільнювачі. ֍ Ресурс елементів підвіски залежить від характеру доріг. У щадних умовах жодних проблем до 100 000 км. При їзді по ям швидко здають стійки і втулки стабілізатора, рульові наконечники і задні амортизатори. ֍ Фішка ASX – пластикові крила; не іржавіють, але можуть тріснути при сильних морозах.

EURO_NCAP2011 рік: *****
водій/пасажир 86%, дитина 78%, пішохід 60%,
системи безпеки 71%.

Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: 1.8 CVT 4×2

Уживаний Renault Duster – всі переваги та недоліки

Якщо дуже треба: з якими несправностями можна їздити, а з якими – ні

Обираємо вживану Opel Astra: на що слід звернути увагу

Додати коментар