Помітна економія на дрібницях, тісний задній ряд, зате мотор підносить приємний сюрприз.
Ділить платформу з Kia Rio третього покоління. Продавали седан і хетчбек. Рестайлінг 2014 року освіжив зовнішність та інтер’єр, для двигунів 1.6 з’явилися нові шестиступеневі МКП і АКП (замість п’яти- і чотириступеневих).
Помірна ціна, у тому числі на ремонт та обслуговування. ֍ Не виявлено масових серійних дефектів, всі основні агрегати надійні. ֍ Непогана динаміка за високої економічності та можливості заливати А‑92; Великий багажник.
Відчутна економія на дрібницях (наприклад, немає підсвічування бардачка), низька зносостійкість матеріалів салону. ֍ Тіснуватий задній ряд сидінь. Багато машин на вторинному ринку після служби в таксі.
До бензинових 1.4 (G4FA, 107 к.с.) і 1.6 (G4FC, 12 3 к.с.) зі змінними фазами газорозподілу особливих нарікань немає. Вони галасливі від природи, без гідрокомпенсаторів у механізмі газорозподілу, повільно прогріваються взимку, не переносять масляне голодування, але безпроблемні, якщо не рахувати утруднений пуск у морози.
При заявленому ресурсі 180 000 км справно служать набагато довше, якщо їх не «крутити» і епізодично промивати дросельну заслінку. Загальний недолік – схильність до перегріву через забитого пухом і брудом радіатора. Ланцюг ГРМ розрахований на «весь термін», але може почати розтягуватися після 100 тисяч.
Заїжджені мотори страждають на течію масла з-під клапанної кришки та через сальники колінвала. Зважте на це при виборі підтриманого автомобіля: якщо при оголошеному невеликому пробігу виявиться текти, щось тут не так. У мотора 1.4 недовговічний нейтралізатор: бували випадки його виходу з ладу на 50 000–70 000 км.
Механічна п’ятиступка при активному стилі водіння може виробити утруднене, з хрускотом, включення другої та третьої передач після 70 000-100 000 км. В цьому випадку потрібний терміновий ремонт. При спокійних режимах експлуатації системних проблем коробці немає. Чотириступеневий автомат A4CF1 веде родовід від Mitsubishi, архаїчний і дуже надійний. Основні недоліки: задумливий і неквапливий.
Після рестайлінгу мотори 1.6 стали оснащувати шестиступеневою механікою та автоматом. Жодних особливих нарікань до них також немає. Головне – не забути міняти масло кожні 50 000-60 000 км: це продовжить життя і механічної коробки, і автоматичної.
Машини першого року випуску погано трималися на дорогах з нерівним асфальтом на швидкості від 100 км/год; надалі задню підвіску модернізували, але нервове «нишпорення» при 120-130 км/год залишилося.
Низький ресурс рульової рейки та помпи гідропідсилювача. Слабке місце в підвісці – ступичні підшипники, виходять з ладу при пробігу 15 000-30 000 км. Для холодних зим недостатня потужність системи опалення та вентиляції – салон пітніє, до задніх сидінь тепло доходить важко. Шуми та вібрації при їзді на задній передачі (на машинах до 2012 року); при скаргах дилери проводили заміну зчеплення, хоча проблема частково криється у відсутності синхронізатора.
Уникайте Акцентів, які працювали в таксі!
Тестування не проводилося
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: седан 1.6 АКП
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід
Якщо дуже треба: з якими несправностями можна їздити, а з якими – ні