Майже всі марки зі США, Європи, Японії та Південної Кореї, які раніше були присутні в росії, більше не поставляють автівки. З 60 брендів залишилися лише 14. Три з них російські, решта – китайські.
Про це повідомляє асоціація “російські автомобільні дилери”. У порівнянні з січнем кількість компаній, що продають машини в росії, скоротилася більш ніж у чотири рази.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
У рф залишилися лише 14 із 60 автобрендів, які були присутні на початку року. Це Lada, ГАЗ та УАЗ. Інші – вихідці з КНР: Chery, Geely, Haval, JAC, FAW, Dongfeng, Changan, Exeed, GAC, Foton, Omoda.
“З точки зору національного міксу (кількості національних брендів, які працюють в країні), російський авторинок вже китайський на 78 відсотків”, – прокоментували в асоціації.
Багато марок зі США, Європи, Японії та Південної Кореї, які більше не поставляють автомобілі, включені до списку “паралельного імпорту”, що дозволяє ввозити продукцію без згоди правовласника та забезпечує росіян штучними машинами за завищеними цінами.
З російських марок на ринку залишилися тільки Lada, ГАЗ та УАЗ. Цікаво, що до переліку дилери не включили відроджений “москвич” – під цією емблемою на вже колишньому заводі Renault почали збирати китайські кросовери JAC JS4.
Тим часом Toyota звільняє останніх 137 співробітників зі свого вже закритого російського заводу. Ось так виглядає обіцяне росіянам імпортозаміщення…