Компанія Mercedes-Benz офіційно представила нове сімейство CLE. Новинка дебютувала з двигуном, якому позаздрить AMG SL.
Купе та кабріолет Mercedes-Benz CLE замінять дводверні машини відразу двох класів: C і E. За габаритами новинка виявилася більшими за попередників – довжина дорівнює 4850 мм (на 164 мм більше, ніж у C-Class і на 15 мм довша за E-Class). У базове оснащення CLE входить світлодіодна оптика, опціонально пропонуються матричні фари Digital Light.
Інтер’єр Mercedes-Benz CLE мало чим відрізняється від внутрішнього оздоблення поточного седана C-Class. На передній панелі розташовані цифрова панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма, а також тачскрин інформаційно-розважальної системи MBUX діагоналлю 11,9 дюйма (система підтримує 5G).
Покупцям CLE не доведеться доплачувати за мультиконтурні передні крісла з пам’яттю налаштувань та пневматичним поперековим упором, проєкційний дисплей, адаптивний круїз-контроль із системою автоматичного гальмування та асистент для паркування. Опції – більш жорстка AMG-підвіска, переналаштоване кермо, а також задня вісь, що підрулює (кут повороту – до 2,5 градуса).
Усі двигуни працюють у тандемі з 48-вольтовим стартер-генератором, що видає 23 к.с. та 200 Нм (він допомагає в перші секунди розгону) та комплектуються дев’ятиступеневою автоматичною коробкою 9G-Tronic. На старті продажів клієнтам запропонують задньопривідний варіант CLE 220 d з дизельним 200-сильним двигуном об’ємом 2,0 літра (440 Нм). Топовий варіант CLE 450 оснащено 3,0-літровою 381-сильною рядною турбошісткою (500 Нм) – прискорення до “сотні” займає лише 4,4 секунди.
Новий Mercedes-Benz CLE дебютує на європейському ринку восени поточного року, а до дилерів США модель дістанеться на початку 2024-го. Ціни поки не оголошено.
Новий універсал Mercedes-Benz E-Class виявився привабливішим за седан
“Новинка дебютувала з двигуном, якому позаздрить AMG SL”… Алё! Это что за неадекватное утверждение? Кто сочинял это бредовое предложение? (рукалицо) Вы нормальные вообще?!
В вашей статье идёт речь о каких-то убогих двух и трёхлитровых двигателях. 404 лс. И это у вас называется “с двигателем, которому позавидует AMG SL?” Серьёзно? Мне стыдно за того, кто писал эту статью.
У меня SL 65 AMG (R231) 2013 года V12 Bi-Turbo шестилитровый, 621 лс. А вы тут такую статью настрочили, что я должен завидовать. Эти ваши трёхлитровые CLE – это курам насмех. На кого рассчитана эта статья? На тех, кто ничего не соображает в Мерседесах и двигателях?