Компанія Tesla вирішила запровадити плату за використання деяких опцій на своїх електромобілях.
Про це повідомляє сайт Carbuzz. Так фірмова навігація від Tesla більше не безплатна, але поки це торкнеться машин американського бренду лише після досягнення ними восьмирічного віку. Згідно з вебсайтом Tesla, лише автомобілі, придбані в період з 9 січня 2020 року по 20 липня 2022 року, мають стандартне підключення протягом усього терміну служби автомобіля.
У разі придбання після цієї дати покупці повинні будуть доплатити після початкового восьмирічного періоду. Але цей термін у в майбутньому може скоротитися. Навігація є важливою функцією, оскільки інформаційно-розважальна система бренду не підтримує Apple CarPlay або Android Auto.
У той час як стандартне підключення включає лише навігацію, оновлення преміум-підключення включає набагато більше. За 9,99 долара на місяць або 99 доларів на рік Premium Connectivity додає такі функції, як інтернет-браузер, візуалізація трафіку в реальному часі, режим Sentry Mode та потокове відео.
До цього Tesla запровадила плату за використання швидкої зарядки Supercharger, яка спочатку була безплатною. Нагадаємо, нещодавно BMW запровадила щомісячну підписку на деякі розкішні функції, такі як підігрів сидінь, що викликало масу критики, а Volkswagen розглядає можливість передплати за використання технологій автономного керування.
Це виглядає як перші кроки до того, що незабаром споживачі будуть залежати від зграї передплатних послуг для повсякденних функцій. Сподіваємося, що цього не станеться.
Монголія починає випуск електромобілів, росія клепає 8-клапанні двигуни