Після нападу росії на Україну з країни-агресора пішла більшість іноземних виробників і постачальників. І кількість їх зростає.
Так, за повідомленням російської преси китайська компанія Weichai Power призупинила постачання газових двигунів для вантажних автомобілів КамАЗ. Двигуни Weichai встановлювали на тягачі покоління К4, що працюють на зрідженому, або стиснутому природному газі.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Зокрема, на тягач КамАЗ-5490, виробництво якого запустили тільки в лютому 2020 року. Крім того, в умовах санкцій КамАЗ також розглядав можливість установки дизельних Weichai на свою вантажну техніку покоління К3. Тому автомобілі всього модельного ряду К3 з березня будуть проводитися переважно в комплектаціях з російськими аналогами – КПП 154, двигунами КамАЗа, паливною апаратурою АЗПІ.
У зв’язку із санкціями КамАЗу раніше припинили постачати американські двигуни Cummins, німецькі коробки передач ZF та паливну арматуру Bosch. Влада Китаю теж застерігала корпорацію від роботи з підсанкційними компаніями з росії.
Компанія не припинила виробляти вантажівки, але цього року КамАЗ сподівається випустити близько 3–5 тис. вантажних автомобілів поколінь К4 та К5 замість запланованих 16 тисяч.