Toyota vs Honda: чи з’являться в електромобілях механічні коробки передач

0
670
Toyota GR86 gearbox
-->

Між двома великими японськими автовиробниками виникли принципові розбіжності у поглядах щодо застосування в сучасних електрокарах ручних коробок перемикання передач.

У більшості випадків електромобілі мають двигуни, встановлені безпосередньо на осі або обох осях. Це означає, що потужність передається безпосередньо на колеса, отже, немає потреби в проміжному пристрої між двигуном та дорогою. Ось чому електрокари Tesla мають лише “1-швидкісну” трансмісію, тоді як Audi та Porsche EV мають “2-швидкісну” для кращого керування на високих швидкостях.

Toyota GR86 gearbox
Механічна коробка передач культового спорткара Toyota GR86.

Генеральний директор Honda Тошіхіро Мібе та керівник відділу електрифікації Шіндзі Аояма підтвердили, що модифіковані механічні коробки передач, не будуть доступні для майбутніх електромобілів Honda. І це включає два електричні спортивні електромобілі Honda, підтверджені в планах компанії, оголошених на початку цього року.

Так, механічні коробки передач – особливо контроль, взаємодія та точна синхронізація між трьома педалями та ручкою перемикання передач – роблять керування машиною привабливим. І серед автомобілістів у всьому світі багато фанатів “ручки”. Але в Honda заявили, що знайдуть інші способи зробити водіння електромобілів цікавим.

Ці заяви різко контрастують із патентною заявкою, поданою Toyota на початку цього року – щодо механічно коробки передач з приводом зчеплення для електромобілів. У документі пояснюється: “Контролер електромобіля налаштований на керування крутним моментом електродвигуна за аналогією автомобіля з МКП – в залежності від натискання педалі акселератора та педалі псевдозчеплення та положення руків’я псевдоперемикача”. Слово “псевдо” є цікавим доповненням, оскільки воно означає, що ця трансмісія за великим рахунком не потрібна для роботи транспортного засобу, а призначена в першу чергу для задоволення від водіння.

Toyota gearbox EVЩоб покращити відчуття від цієї інноваційної системи електромобіль також містить генератор “віртуальної швидкості обертів двигуна”, яка змінюватиметься в залежності від зусилля та швидкості натискання на педалі, а також роботи псевдоперемикача передач.

Подивимося, як управлятимуться майбутні електромобілі Toyota з такою імітованою механічною коробкою передач.

Прямий або кривий хід руків’я АКПП: у чому різниця

Як заощадити пальне: секрети керування автомобілем

За часом чи пробігом: коли міняти оливу у двигуні?

Додати коментар