Бензину стало більше, але заправитись складно: у чому проблема

0
5373
Черги на АЗС

У червні на ринку України зросла пропозиція бензину, дизпалива та автогазу. Кожного дня в країну заходить понад 230 машин із пальним.

Про це повідомляє директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн на своїй сторінці у Facebook. Експерт наводить приклад столиці, де черг за автогазом майже не спостерігається. Черги за дизпальним АЗС складають 5-10 машин, За бензином – 20-30 автівок.

Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал

За його даними, причиною поліпшення ситуації з паливом є збільшення пропозиції пального: у червні кількість постачальників дизпального зросла у півтора раза та сягнула майже 100, по бензину – 27 (21 у травні), та на третину по автогазу (до 45).

імпорт пальногоЕксперт зауважив, що деякі автозаправні мережі періодично роблять “інтервенції”, вкидаючи паливо на свої АЗС. Але, за нашими спостереженнями, на багатьох автозаправках пальне або відсутнє, або за ним вишиковуються великі черги. У чому ж причина?

  • Учасники ринку, які роблять такі інтервенції, “розмазують” наявні обсяги палива по великій кількості заправок. Водій приїжджає на АЗС, але коли підходить його черга, паливо вже закінчується. Іноді доводиться відвідати 3-4 АЗС, перш ніж вдається заправити автомобіль.
  • У більшості АЗС бензин, як і раніше, відсутній у вільному продажу та реалізується по талонах. І складається враження, що сумарна кількість літрів палива за виданими талонами перевищує реальні обсяги палива, які є. Звідси й черги, тому що бензин швидко закінчується – формується так званий відкладений попит. Ну, і не забуваємо про обмеження з літражу в один бак.

До того ж паливна криза може посилитись – до країни повертаються біженці та відновлює роботу бізнес, що веде до зростання попиту на пальне. А у серпні-вересні на нас чекає сезонний пік споживання.

Незабаром не стане ДП: експерт оголосив про новий виток паливної кризи

Проблему нестачі пального вирішено: оштрафовано 33 столичних АЗС

Не буде на чому їздити: в Україні катастрофічна ситуація з якістю пального

Додати коментар