-->

Китайська компанія Geely Automobile Holdings веде переговори про придбання частини підрозділу двигунів, що працюють на викопному паливі.

Про це повідомляє агенція Reuters з посиланням на джерела, близькі до французького автовиробника. Renault має намір виділити розробку електромобілів і ДВЗ у два окремі бізнеси. Один займеться розробкою електромобілів і базуватиметься у Франції, другому передадуть управління заводами з виробництва ДВЗ та трансмісій в Іспанії, Португалії, Туреччині, Румунії та Латинській Америці.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО

При цьому французький автовиробник залишиться мажоритарним акціонером свого електричного підрозділу “Ampère”, в якому працюватимуть близько 10 000 людей. Але він збереже лише міноритарний пакет акцій у своєму бізнесі двигунів внутрішнього згоряння “Horse”, придбати який хочуть китайська компанія Geely за допомогою одного із найбільших у світі нафтогазових концернів PetroChina. Їм дістанеться 40 та 20 відсотків акцій відповідно.

Renault SymbolУгода сприятиме розвитку бізнесу китайського автовиробника. Geely вже володіє шведською Volvo Cars, британським виробником спортивних автомобілів Lotus та має частку в Mercedes-Benz. Своєю чергою Renault вивільнить значні кошти для інвестування в електричні моделі. Але партнер Renault японський автовиробник Nissan від участі в угоді відмовився, що може свідчити про розбіжності всередині альянсу.

Нагадаємо, що навесні Geely та Renault оголосили про підписання угоди про купівлю китайською стороною 34 відсотки акцій корейського підрозділу Renault Motor Korea. Сума угоди становила близько 200 мільйонів доларів. Це дозволить Geely налагодити експорт машин на американський ринок та уникнути високих податків, оскільки між США та Південною Кореєю діє договір про вільну торгівлю.

Китайський Renault за $9700: незабаром в Україні

Новий Renault Austral здається дуже гарним, але є одна проблема

Монголія починає випуск електромобілів, росія клепає 8-клапанні двигуни

Додати коментар