Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) надіслала уряду пропозицію щодо можливості відновлення виробництва автомобілів ЛуАЗ для ЗСУ.
Про це генеральний директор ВААІД Олег Назаренко повідомив на своїй сторінці у Facebook: “ВААІД надіслала пропозиції в уряд розглянути можливість відновлення виробництва автомобілів ЛуАЗ для ЗСУ (техдокументація ж збереглась)”.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Мабуть, це перший випадок, коли автоімпортери закликають уряд не ввозити машини з-за кордону, а виробляти їх усередині країни. Але ж нині потрібні нестандартні рішення. Якщо ж можливості поновити випуск ЛуАЗів немає, пропонується налагодити в Україні виробництво іноземних пікапів, знятих з конвеєра, наприклад, Toyota Hilux. ВААІД готова взяти участь в організації переговорів з іноземними автозаводами на передачу Україні обладнання для їх виробництва.
Нагадаємо, що в 1975 році Луцький автомобільний завод увійшов до складу виробничого об’єднання з Запорізьким автомобільним заводом. Було розпочато серійний випуск автомобілів підвищеної прохідності ЛуАЗ-969А з колісною формулою 4х4, а також автомобілів-транспортерів ЛуАЗ-967М.
У 1979-му підприємство розпочало серійний випуск модернізованого автомобіля ЛуАЗ-969М (відомого в народі під назвою “Волинянка”). Для військових потреб випускалися також медичні автомобілі та амфібії.
Геолог из Луцка: трёхосный ЛуАЗ-амфибия 6х6, о котором вы не знали
Бессмертная «Волынь»: как выглядит преемник знаменитого ЛуАЗ-969
Да, ЛуАЗ, делался в советское время, как изделие двойного назначения, так надо сохранить этот вариант, линейка военного назначения – пассажирский и пикап, силовая – гибрид, на передние – дизель + генератор, на задние – электро, аккумуляторы – “двойное дно”, гражданский вариант, все тоже, салон более комфортабельный и некоторые приблуды под заказ…