В базі росстандарту з’явилися відразу дві сертифікації на автомобілі “відродженої” марки Москвич – бензиновий та електричний.
Як відомо компанія Renault позбавилася своїх російських активів за символічну плату 1 євро: АвтоВАЗ перейшов під управління НАМІ, а московський завод передали столичній владі. Тоді ж стало відомо про плани відновити випуск легковиків на вже колишньому підприємстві Renault під історичним брендом Москвич.
І ось сертифіковано два нових авто. Судячи з ескізів, це зовсім ніякий не Москвич, а китайский JAC JS4 – відмінності зведуться лише до емблем та шильдиків.
Кросовер “Москвич 3” отримає 1,6-літровий атмосферник потужністю 109 к.с.У гамму моторів увійде ще 1,5-літровий двигун із віддачею 150 к.с. Обидва агрегати працюють спільно з шестиступеневою механічною коробкою або варіатором.
Також запропоновано електричну версію кросовера під назвою “Москвич 3e”. Автомобіль отримає електромотор потужністю 68 сил. Запас ходу на одному заряді батареї – 410 кілометрів. Цікаво, що оригінальний Джак комплектується 150-сильним електромотором – навіщо китайцям створювати собі конкурентів?
І бензинові, і електричні Москвичі мають лише передній привід та просте шасі із задньою напівзалежною підвіскою, споряджена маса машин – 1440 та 1800 кг відповідно.
Цікаво, що обидва сертифікати на Москвичі видано в Білорусії та терміном лише на один рік замість звичайних трьох років. А заявником вказано КамАЗ, який вже має налагоджені відносини з компанією JAC. У VIN-коді також зашифрований ідентифікатор КамАЗу, але збиранням кросоверів займеться колишнє підприємство Renault: до кінця року методом великовузлового складання зі SKD-машинокомплектів обіцяють випустити 600 машин.