Вважається, що за допомогою цієї надпопулярної моделі Opel позбавився реноме не дуже надійної марки. Чи так це?
Астру покоління H (2004–2014) збирали у Польщі. Багато машин ввозили із Європи. Потрібну модель випускали ще чотири роки після виходу нового покоління, продаючи із приставкою Family. Доступні седан, 3-х і 5-дверні хетчбеки, універсал і навіть кабріолет.
Добре пристосована до наших доріг підвіска, великий кліренс. ֍ Стійкий до корозії кузов. ֍ Атмосферні мотори без недоліків, приймають А-92. ֍ Непогане оснащення в базі.
Властиві Опелям того періоду дрібні ламання у ранніх машин (до 2009-го) багато різних проблем з електронікою та електрикою. ֍ Специфічні важелі поворотників, що не фіксуються. ֍ Середня оглядовість.
“Турбо” і деякі інші двигуни офіційно до нас не поставляли. На вторинному ринку домінують прості атмосферники 1.4 (90 к.с.), 1.6 (115 к.с.) і 1.8 (140 к.с.), всі вважаються вдалими. Є окремі слабкі місця на кшталт клапанів EGR та модуля запалювання, але багато моторів доживають до 400 тисяч без капремонту. Іноді хандрить керований термостат, а на моторах 1.6 та 1.8 – фазообертачі. Немає гідрокомпенсаторів – клапани потребують регулювання (заводський інтервал у 150 тисяч занадто оптимістичний).
Поширений на вторинці й турбодизель 1.3 (90 к.с.), і це явно не кращий варіант. У нього норовливий характер і безліч хвороб – від корозії ГБЦ до відмов турбіни. Бензиновий “турбо” 2.0 (200 к.с.) також вкрай суперечливий і неважливо переносить навіть А-95.
Дивно, але нарікання є до стародавньої механічної “п’ятиступки”, застосованої на безлічі моделей Opel, Chevrolet, Suzuki та Daewoo. Вони викликані тим, що цій коробці (у виконаннях F17 і “полегшеному” F13) бракує запасу міцності. У компанії з мотором 1.4 вона майже вічна, а ось уже з 1.6 можна очікувати прискореного зносу підшипника вторинного валу і зубів – особливо при активній манері їзди. Мотор 1.8 може вбити коробку до 60 000 км. “Необслуговуваність” цієї МКП спірна – краще міняти масло кожні 50–60 тисяч км.
Робот EasyTronic створений з F17 – до її недоліків додаються невисокий ресурс зчеплення та його актуаторів, а також необхідність проводити адаптацію блоку керування в міру зносу накладок диска зчеплення.
Мабуть, фанатам двох педалей краще віддати перевагу класичному автомату, нехай це теж досить стародавній чотириступеневий Aisin (доступний у парі з двигуном 1.8). Спокійно витримує 200 000 км, а при дбайливому відношенні і 300 тисяч не межа. Особливих проблем у самій коробці не виявлено, слабкість була в системі охолодження, схильної до протікання (усунули у 2008-му).
У підвісці без сюрпризів. Опорні підшипники стійок здаються швидко, інші деталі служать довго; ступичні підшипники найчастіше змінюють через померлих датчиків АБС; пітніли задні амортизатори – ще не ознака їхньої смерті. У рульовому механізмі у деяких модифікацій схильний до перегріву електрогідравлічний підсилювач – остигнув, приходить у робочий стан. ֍ Ресурс компресора кондиціонера та діодного мосту в генераторі непередбачуваний.
2005 рік:
водій/пасажир *****, дитина ****, пішохід *
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Astra седан 1.8 АКП.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід
Якщо дуже треба: з якими несправностями можна їздити, а з якими – ні