Повний привід з наддувом чи передній з атмосферником – що краще?
Побудований на загальній платформі з третім Фокусом. При рестайлінгу в 2016 році, крім оновленої оптики та зовнішності, вилікували частину дитячих хвороб, а невдалий мотор 1.6 EcoBoost змінили на 1.5. Дві третини машин – з повним приводом.
Ергономіка, оснащення, непогана “шумка”. ֍ Енергоємна та комфортна підвіска, просвіт 200 мм. ֍ Відмінно готовий до холодів щодо обігрівів. ֍ Видатний рівень безпеки.
Тісний салон, не дуже місткий багажник. ֍ Мало правильних комбінацій «мотор-коробка».
Бензиновий атмосферник 2.5 (150 л.с.) розроблений Маздою і зберіг кращі риси сімейства Duratec. Перетравлює А-92, не страждає масложором, ланцюг ГРМ живе 250 тисяч км, сам мотор – 400 тисяч. Серйозних недуг не виявлено. Доступний лише в версіях 4×2.
Наддувні мотори надмірно чутливі до перегріву, через який виникали механічні пошкодження поршнів і блоку. Особливо цим відрізнявся дорестайлінговий EcoBoost 1.6 (150 і 182 к.с. – різниця в прошивці). Проводили кампанію, доопрацьовуючи систему охолодження. EcoBoost 1.5 (новий об`єм отриманий скороченням ходу поршня) з тим самим набором «конячок» значно краще, але деякий ризик локальних перегрівів залишився.
Обидва мотори страждають швидким забрудненням форсунок і клапанів. Часто течуть водяні помпи. Турбіни непогані. Загальний ресурс моторів не перевищує 220-250 тисяч км.
Дволітровий дизель (140 к.с.) – розробка PSA. Швидке засмічення і знос форсунок, протікання заднього сальника колінвала, оплавлення кришки паливного фільтра – системні нездужання. Клапан EGR і сажовий фільтр додадуть клопоту, але 350–400 тисяч км двигуну під силу. Поєднання дизеля, МКП і 4×2 дуже рідкісне. Майже всі пропозиції – 4×4 з роботом.
Робот PowerShift (уроджений Getrag) з мокрим зчепленням не гірший, ніж аналогічні фольксвагенівські DSG, але знос також часто позначається до 100 тисяч км, потім слідує складний і дорогий ремонт. При появі ривків і поштовхів рекомендують одразу змінювати блок зчеплення – інакше продукти його розпаду вб’ють гідроблок та соленоїди. До механічних шестиступок питань немає.
Переважна більшість машин оснащена гідроавтоматом 6F35. Він споріднений з нещасливим «джи-емівським» 6T30/6T40, але міцніший і надійніший. Дорестайлінгова версія відрізнялася швидким зносом фрикціонів блокування гідротрансформатора. Потім конструкцію покращили. Заміна масла необхідна кожні 45–50 тисяч км, тоді автомат витримає 250 тисяч км.
Повний привід реалізований за звичайною для кросоверів схемою: муфта при необхідності автоматично підключає задню вісь. Головні хвороби – протікання.
У підвісці ближче до 100 тисяч км зазвичай виходять з ладу сайлент-блоки і опорні підшипники передніх амортизаторів, закисають кріплення важелів.
֍ Часто на малих пробігах стукає рульова рейка, причому природа стуків незрозуміла, а ремонт і навіть заміна не дають довгострокових результатів. Виробник вважає стукіт робочим звуком.
֍ Швидко заростають брудом радіатори двигуна та кондиціонера, вкрай бажане їх промивання кожні два-три роки, особливо для машин з наддувними моторами.
2012 Загальна оцінка *****: водій/пасажир 94%, дитина 86%, пішохід 70%, системи сприяння безпеці 100%
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Kuga 1.6, АКП, 4×4
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Ford Mondeo перетворився на кросовер та отримав 288-сильний двигун