Якщо подивитися на важелі перемикання автоматичної коробки, то вони, як правило, поділяються на дві основні категорії: з прямим перемиканням та зигзагоподібним. Чому існують два такі типи селекторів АКПП та чим один кращий за інший?
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Лінійна конструкція перемикача – одна з найпоширеніших на ринку донедавна. У будові важеля є спеціальна кнопка фіксатора, що дозволяє блокувати селектор від випадкового перемикання. Зазвичай, кнопка розташовується на бічній або лицьовій грані перемикача. Цей метод працює як запобіжник від випадкового перемикання.
У зигзагоподібного перемикача цього робити не потрібно – сама конструкція передбачає “захист від дурня”. Хоча в деяких зигзагоподібних селекторах АКПП передбачена функція блокування важеля і для включення передачі руху “R” або “D” – потрібно втопити важіль вниз. Втім, це не скасовує того факту, що користуватися такими “кривими” перемикачами не так зручно, як прямими.
Особливої різниці в принципі роботи обох селекторів немає і перемикання відбувається або по кривій лінії, але без додаткового блокування, або лінійної, але з використанням додаткової клавіші блокування.
Що стосується альтернативних типів перемикачів, які стають популярними в нашу бездротову еру (різного роду шайби та джойстики), то вони поки що не отримали одностайного схвалення від клієнтів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Лайфхак: кнопка в автомобілі, яку не можна натискати під час дощу